The Crew The Crew :  Calling all Units – Review

Calling All Units Review

The Crew
The Crew :  Calling all Units – Review

Open World bilspil fra Ubisoft, indtag hele USA og oplev de største monumenter i USA, som Area51, Tårnet i Seatle, Chinatown i Californien, frihedsguiden inden i NewYork.

Arbejd sammen med dit crew og vind the summit, og få hævnet din bror, eller indtag rollen som politi , valget er helt dit.

The Crew, er igen i år kommet med en stor udvidelse som sætter dig på den anden side af loven, og selv om du måske allerede i “The Crew” hjalp politiet her så var det ikke helt det samme, denne gang er du decideret på lovens side og en del af en politi mission, som skal være med til at nedlægge diverse bander og andet der bruger veje og andre transport områder til at fragte diverse ulovlige ting som våben, stoffer og andet.

Du vil i The Crew Calling All Units få muligheden for at stifte bekendtskab med politiets elite styrker, der kun får de bedste biler til deres rådighed, og alt det kan jo virke lidt “ligegyldig” hvis du endnu ikke har prøvet det originale Crew der gav Open World Bilspil en helt ny standard, som blandt andet EA Games, har prøvet at gøre efter med deres Need for Speed serie, men langt fra samme popularitet som The Crew som tilmed har over 10 millioner spillere på tværs af alle platforme.

For at undgå at komme med gentagelser kan du læse vores “hoved” anmeldelse af The Crew som vi lavede for 2 år siden , så du har noget at sammenligne med , og da dette blot er en udvidelse vil man opdage ikke blot en udvidelse som en almindelig DLC, det er på sin vis et “nyt spil” uden at være det.

Anmeldelsen af “The Crew” kan læses her.

The Crew “” kommer i 2 udgaver den ene er “Ultimate Edition” som indeholder “The Crew, The Crew : Wild Run, og The Crew : ” , og nu kan det være du bliver forvirret, fordi hvad er “The Wild Run”. – The Crew : Wild Run” er den store udvidelse der udkom samme tid sidste år, som faktisk gav spillet et kæmpe løft på mange punkter, mest spektakulære var grafik ( Se traileren her med de fleste info ) og så kom der en masse nye features i som man kun kunne drømme om, nemlig diverse bil typer, som monstertruck, dragrace, og drifting konkurrencer, det er trods alt i USA vi er i, og det er et mekka for bil fanatikere.

Der kom også nye muligheder som “The Summit” hvor man kæmpede om at få en plads i månedens finale ved at kører de ugentlig kvalifikations turneringer hvor efter man kunne som det ypperste vinde biler eller motor cykler du aldrig ville kunne få fingre i via season pass eller mikrotransaktioner, og det satte derfor liv i spillet igen, og rent faktisk er der en Anniversary konkurrence i slutningen af året fra den 26 December til den 1 Januar, hvor dem der i løbet af 2015 har skrabet nok medaljer sammen, vil kunne være med i kampen om nogen indtil videre ukendte præmier. – Og jeg kan med god samvittighed sige, den er jeg kvalificeret til da jeg har skrabet nok medaljer ind.

Calling All Units til The Crew kan man måske kalde “Season 3” hvis man ser på hvordan udvidelsen er bygget op, du vil i denne omgang være en del af politistyrkerne som nævnt tidligere, men ikke nok med det så vil du være i offentlig rum kører PVP mod andre som er på serverne , som ikke kører politibiler, og du kan ved at fange andre spillere få præmier , penge osv til dine specielle fremstillet politi biler, som der tidligere ligeledes er nævnt kun er det ypperste i hver klasse, det er Skylineren som betragtes som den bedste allround bil , den vil være din “Dirt” politibil, Koenigg vil være din hyper politibil, Hummer vil være din Raid politibil osv, kort sagt de tungeste, stærkeste og hurtigste i sin klasse vil være tilgængelig, ligeledes med politimotorcyklerne.

Der er flere måder at få belønninger på i Calling all Units, enten via “udfordringer” som andre “Outlaws” sender til dig og du skal så fange dem, og det er ikke altid let, du vil nemlig specielt i starten opdage selv om du måske føler din politi standard vogn kører 300 km/t så er det ikke nok langt de fleste tilfælde, og slet ikke hvis du er helt ny til spillet.

Er du derimod gammel The Crew spiller, og har nok penge, så kan du allerede fra start gå ind og købe dele til den klasse din bil tilhører som du har tjent som outlaw, derud over er der også kommet lidt mere teknik ind i billerne nu, hvor du har nogen evner, som kan være EMP, Speed Drop osv som kan sende outlaw ud af kors i deres vej til deres mål. – Men pass på outlaw har typisk nogen evner der er modsat effekt , så man skal time sine angreb korrekt , og hvis man joiner som et crew er der større chance for at man fanger de eller den person der er outlaw, der kan kører 3 mod 3, eller 1 mod 3 eller hvad der nu bliver sat op til, det hele er nemlig baseret på at folk i området acceptere invitationen, men der vil være store ting at hente specielt som politibil hvis man er ved et område du ikke har kørt før.

Ud over disse free roam cops vs robbers PvP er der også “historie” missioner, og du er modsat The Crew ikke Alex , men derimod en ny udannet engelsk politi kvinde, som skal klare missioner for dig for at trænge dybt ind i et stort forbryder syndikat på tværs af USA:

The Crew – Calling all Units, er en udvidelse The Crew spillere burde få fingre i hvis de har Wild Run, blot for at få lidt mere liv i spillet, og folk der sprang Wild Run over kan med god grund købe denne som add-on da den også indeholder “Wild Run” gratis så i princippet har man hovedspillet af The Crew der udkom for 2 år siden, så får du faktisk begge udvidelser på en gang.

8.3

Holdbarhed - 9
Multiplayer - 8