Battlefield 3 får stor opdatering den 27 marts.

Som vi har nævnt for nogen uger siden i denne nyhed , så var i gang med en kæmpe opdatering, og denne opdatering, er nok den største jeg nogen sinde har set i EN , men jeg går udfra de har ville komme af med alle fejl og mangler så de kan koncentrere sig 110 % procent om de kommende DLC som “Closed Quartersog resten af de DLC de vil udgive senere på året.

Vi må indrømme at vi her på playstationforum.dk ikke har lavet en regulær oversættelse af de rettelser der er kommet fordi listen er lang , eller det er mildt sagt. Vi har dog tilladt os at lave en “Google Translate” af det, det virker måske som en billig løsning. Men jeg har trods alt et liv uden for denne side også 😉 –

Da listen er ret så lang har jeg valgt at smide det i en “Spoiler” så blot tryk på “VIEW” og det vil poppe frem.

Så nu er der ingen undskyldning for ikke at spille det , alle de “fejl” der har været er blevet rettet, og det gælder også jer MW3 spillere 😉

Spoiler

Vi har været arbejdet hårdt på at indsamle og arbejde på din feedback og forslag, og er nu glad for, at den næste patch til  vil blive frigivet til PlayStation 3 den 27. marts. Yderligere oplysninger om Xbox 360 og PC vil komme snart.

Denne patch indeholder mange gameplay tweaks og balancer, og flere foreslået af dig. Den fuldstændige liste over ændringer og opdateringer, er som følger. Denne opdatering vil også bringe “Lej en server” funktionalitet til Xbox 360 og Playstation 3. For mere opdateret information om denne funktionalitet, se tilbage i næste uge.

 

Rettelser til PC server drift
– Under det samme kort forekomme flere gange i maplist nu fungerer korrekt
– Hvis du tilføjer et nyt kort til servere maplist efter en klar og derefter køre “mapList.runNextRound” serveren vil ignorere eventuelle resterende runder på kortet, at det stadig kører siden før den klare og flytte til den nye første kort på listen. Serveren vil nu have nulstillet de nuværende runder pr kort og kører kortet i listen for antallet af runder er angivet ved tilsætning af kortet.
– Maplist kan indeholde op til 1000 poster nu
– MapList.list vil vende tilbage på de fleste 100 poster. For at få hele listen, udføre mapList.list gentagne gange med stigende forskydninger (som banList.list)

GENERELLE Gameplay FASTSAETTER
-Spillere bør ikke længere tage fald skader fra korte falder.
-Spillerne har nu komme op fra Tilbøjelig lidt hurtigere, så bedre odds for at komme væk fra en granat eller trussel, når udsat.
-Fixed nogle situationer, som utilsigtet gøre en spiller unrevivable.
-Reduceret sort skærm fade i tid på gyde. Den fade er stadig nødvendig for korrekt streaming i indlæsning af indhold på SpawN, men det er blevet væsentligt reduceret.
-Øget spawn beskyttelse tid fra 1sek til 2sek. Beskyttelsen vil stadig blive annulleret øjeblikkeligt, så snart de spiller flytter eller skud.
-Spawn beskyttelse vil ikke længere blive annulleret af spilleren ser sig omkring.
-Øget den hastighed, hvormed en spiller genvinder nøjagtighed, når der sigtes efter flytning til en mere lydhør oplevelse. Fyring før fuldt zoomet vil stadig resultere unøjagtig brand.
-Øget unøjagtighed og rekyl tilføjes, når en spiller er fuldt undertrykt.
-Shotgun Buck og Flechette runder har nu en mindre undertrykkende effekt på mellemlang til lang rækkevidde.
-Tweaket skader niveauer af Buck og Flechette runder for at afbalancere dem med andre våben.
-Forbedret undertrykkelse af 0,44 magnum, 0,357 Magnum, og de 5.8x42mm DAP88 runder fra Type88 snigskytte.
-Forsøg på at duk (ligesom tilbøjelige) vil nu korrekt afbryde Sprint.
-Øget effektivitet bekæmpelse Modstå Specialisering.
-Faldskærm nu svare til at vende og gashåndtag indgange hurtigere.
-Skift fra primære våben til sidevåben og tilbage nu tager kortere tid.
-Øget effektivitet eksplosive modstand.
-Tweaked støtteben deploy indstillinger, så spillerne kan ikke længere installere en støtteben steder højere end hagen niveau.
-Den støtteben skulle nu være mere pålidelig forbindelse med implementeringen af ​​oven på skrå genstande som biler og klipper.
-Fast flere problemer med sprænger genstande, især for tynde rækværk.
-The Knife nu kun tager to aflæser til at dræbe, når du angriber fra en position, hvor en takedown ikke er mulig.
-CRAM våben for transportvirksomheder nu tæller stationære våben Awards.

KØRETØJER FASTSAETTER 
-A10 korrekt giver Jet score igen.
-Unguided tank-runder og producentorganisationer vil nu øjeblikkeligt ødelægge Jets, kamphelikoptere, og Spejder-helikoptere.
-Øget skade MBT primære våben gør på forsiden og side rustning af andre kampvogne. Primært betyder 1 mindre skud til fronten, og meget gode hits til siden, kan resultere i en 1 hit at deaktivere.
-Lidt reducerede reparation hastighed Repair Tool.
-Øget skaderne som følge af TOW våben til pansrede køretøjer.
-Øget hastigheden af ​​brand og minimal beskadigelse af Coax HMG.
-Øget monteret skaden skytte .50 cal HMGs gøre på lang afstand.
-Øget magt reparation værktøj, når dræbe soldater eller ødelægge biler lidt.
-Rettet et problem ved låsning på to nærliggende målene, bør låse ikke længere springe hurtigt mellem flere mål.Dette gælder for alle låsemekanismer våben og Laser designatorer.
-Øget beskadigelse af Javelin og luft til jord-missiler mod laser udpegede mål.
-Javelin-missiler affyret uden lasersigtepistoler nu gøre mere skade på siden og bagsiden af ​​MBT.
-Lidt reducerede låsning tid for alle våben vs Laser udpegede mål.
-Laserstyret missiler kan nu blive distraheret af opblussen.
-Øget låse afstand for AGM Missiler til Jets ved låsning på laser udpegede mål.
-Reduceret låse tid for den ordinære generalforsamling Missiler til Jets for at gøre dem mere levedygtige mod jord mål.
-Reduceret låse tid for AA Missiler til Jets for at gøre dem mere levedygtige mod Air mål.
-Flares vil ikke længere bryde låsen af ​​et køretøj, der er låst, vil det kun distrahere missiler.
-Flares nu mere pålideligt distrahere missiler, især for helikoptere.
-Flares til Jets og helikoptere nu genindlæse på 11 sekunder igen, bortset fra skytten, som forbliver uændret på 20sec.
-AA Missiler er vanskeligere at undvige i Jets, dette var utilsigtet opførsel, der skabte en ubalance mod uddannede piloter.
-AA Missiler ikke længere dræbe pilot stedet for køretøjet.
-AA Missiler bør ikke længere detonere før rammer deres mål eller en Flare / ECM avner sky.
-Reducerede skader AA missiler behøver at jetfly til 45%.
-Ordnede SU-35 fyring Luft til luft-missiler med en lavere sats for brand end andre køretøjer.
-Den IGLA og Stine nu låse på meget mere hurtigt og deaktivere et angreb fly i 1 hit, men har væsentligt reduceret rækkevidde. Dette skulle give Stingers at montere en effektiv tæt hold punkt forsvar, uden at dominere en hel luftrum.
-Øget hastigheden af ​​helikopteren AA missiler låse på at reducere den kedelige art helikopter dogfights og forbedre helikopterens defensive evner vs stråler.
-Lidt reducerede beskadigelse af Jet kanoner mod fly. Skade er nu kun lidt højere end det oprindeligt var ved lanceringen.
-Øget RPG og SMAW skade mod fly.
-Guidede Rockets vil nu kun spore jordmål, som det oprindeligt var hensigten.
-Reduceret direkte skader ved Attack Helicopter artillerister vs Armor.
-Helikopter kanoner skulle nu undertrykke korrekt.
-Forbedret rigtigheden af ​​Attack helikopterens Rocket Pods, både guidede og unguided.
-Lidt øget beskadigelse af Attack helikopterens Rocket Pods vs Infantry og andre helikoptere.
-Yderligere rettelser er blevet gjort til TV-missilet til at forhindre det i at blæse op lauching bilen.
-Det Mi28 har modtaget opgraderinger til sin klatring og giring evner.
-Fast et problem, hvor guidede raketter fra Mi28 fulgte ikke kryds korrekt.
-Forbedret nøjagtigheden af ​​Mi28 pistol til at matche 1 ekstra pistol.
-Øget fuldtræffer beskadigelse af APFSDS runder for IFV’er.
-Nedsatte låse tidspunktet for IFV Guided Missile at gøre det mere rentabelt som en unlock.
-Miniguns og Helikopter artillerister nu hurtigere ødelægge parkerede biler.
-Øget magt eksplosioner fra biler og andre eksplosive statiske objekter.
-Dying fra eksplosion af en bil eller andre eksplosive statisk objekt skulle nu korrekt kreditere den spiller, der forårsagede eksplosionen.
Justeret for F35 tyngdepunkt og Hover Engine for en mere stabil, vandret flyvning i alle flyvningens tilstande.
-Opdateret den F35 våbensystemer til at være i overensstemmelse med de andre Jets.
-Det F35 vil nu kun forsøge at komme ind Hover ved lave højder, men det vil opretholde hover indtil videre flyvning genoptages, selv om den når stor højde.
-Det F35 og SU35 nu korrekt har katapultsæder at forhindre spillere fra at blive dræbt, når du forlader bilen.
-Skiftet Kornets at trække raketterne på Wake Island og flyttede gyder position AAV til en mere vandret stilling.
-Faste flere bugs med luft køretøjer kolliderer med genstande ved høje hastigheder og tager ingen skade.
-Spillere vil ikke længere modtage selvmord eller et team dræber hvis de crashe deres køretøj (døende er straf nok).
-MAV vil ikke længere ødelægge køretøjer, der kører ind i det, i stedet skulle blive ødelagt.
-Jet og Helikopter kollisioner bør nu ordentligt resultere i døden for begge biler.
-Du kan nu øje med EOD bot.
-Øget base præcision AA pistoler og tilsat et fald i nøjagtighed i løbet af en burst.
-Nedsat skaden AA kanoner (både mobile og stationære) ikke til infanteri.
-De carrier baserede CRAM stationer er nu korrekt spores som stationære våben.
-CRAM og Pantsir stationære AA våben nu har Air Radar udstyret som standard.
-Forbedret lyden tilbagemeldinger for skade at hjælpe spillerne bedre at forstå omfanget af de skader deres køretøj er ved at tage.
-A10 har ildslukker skal nu fungere korrekt.
-Handicappede køretøjer har nu en øget bakhastighed at hjælpe flygte til at dække efter at være blevet deaktiveret.
-T90 trådkors nu mere nøjagtigt repræsenterer bane af hoved pistolen.
-Skifte og Hold zoomindstillinger nu også gælde for soldat kontrollerede tårne ​​på jeeps, transport helikoptere, både og IFV’er havne kanoner.
-AAV har nu zoom og en 3P kamera, når du bruger tårnet.
-Tweaket AAV har revolver kontrol for at være mere nyttigt, når køretøjet er i bevægelse.
-Den Z11w nu korrekt funktioner med Nedenfor Radar.
-Herunder Radar vil nu også forhindre låsen på af Stine og IGLA missiler.
-Tilføjet Horns til alle Jeeps.
-Tanke kan ikke længere køre bil i vandet og krydse Wake Island lagunen helt neddykket.

VÅBEN 
Flere våben har haft rekyl eller nøjagtighed justeres i orer at afbalancere disse våben i effektivitet og også øge følelsen af individualitet i hver pistol

-Tilføjet ekstenderede Mags til ASVAL. De udvidede Mags kan låses op på 200 drab med AS VAL.
-Reduceret rekyl af SKS riffel og øget maksimal skade på tæt hold.
-Fast rettet fyring max nøjagtighed på Pecheneg at være i overensstemmelse med andre LMGs.
-Halvautomatisk og automatisk haglgeværer fyrer brudstykker runder nu gøre lidt mindre Splash Damage.
-Den M26 MASS frag og agersnegl runder nu de mere effektive pumpe action versioner.
-Den M26 MASS og M320 nu drage fordel af Laser Sight når den er monteret med en undermonteret Rail.
-Ordnede bolt action timeren på L96, der ville forårsage en animation glitch.
-9x39mm runder ikke længere nyder godt af Sniper headshot bonus.
-Øget beskadigelse af de 9x39mm runder på lang afstand.
-Ordnede AKS74u skader ved max rækkevidde, det var forkert højere end andre karabiner.
-Øget skade på .357 og 0,44 magnum runder ved max rækkevidde.
-Alle halvautomatiske og bolt våben, herunder alle shotgun snegle, der nu har deres maksimale skader ud til 15m.
-Halvautomatiske våben vil ikke længere “jam”, hvis spilleren trykker fyre hurtigere end våben er i stand til at skyde. Nogle semi-automatiske våben, har haft deres satser for brand justeres til at passe denne ændring.
-Bolt action sniper runder nu har en chance for at dræbe på tæt hold, hvis spilleren er ramt i det øverste af brystet.
-Halvautomatiske snigskytte rifler, geværer og LMGs og shotgun snegle har nu mere konsekvent skade over lang afstand. Den maksimale rækkevidde skud på benene, vil ikke kræve flere hits til at dræbe.
-Rentespændet for Flechette runder er blevet lidt mindre på alle geværer.
-Rentespændet for Buckshot er blevet reduceret på M1014, DAO-12, og S12k. Disse våben have en nøjagtighed fordel i forhold til USAS12 men er ikke så præcise som 870.
-Zooming haglgeværer med Buckshot og Flechette belastninger vil nu resulterer i en lidt tættere kegle til pellets.
-Reduceret forsinkelsen mellem hurtige kniv forsøg lidt. Angreb med kniven trukket er stadig betydeligt hurtigere.
-Ordnede Rate of Fire, når USAS og MK3A1 er udstyret med brudstykker runder. Alle andre haglgeværer korrekt havde en reduceret sats for brand med frags, undtagen USAS og MK3A1.
-Rettet en nøjagtighed fejl, når MK3A1 haglgevær er udstyret med brudstykker eller Slug runder.
-Haglgevær udstyret med sneglene vil ikke længere automatisk begynde at genindlæse hvis våbnet er zoomet, når klippet er tom. Dette giver spillerne mulighed for at se, hvor agersnegl lander før ladning.
-Faste 12g brudstykker runder ikke bryder glas på lang afstand.
-Spillerne kan nu tjene haglgevær båndet ved hjælp af M26 masse.
-De undermonteret granatkastere for russiske rifler nu korrekt rapportere GP30 i Kill log.
-Ordnede AEK971 40mm haglgevær rundt liste over sig selv som Skyd i Kill log.
-Ordnede 40mm røg granat, så det ikke længere passerer gennem soldater og ubrudte genstande, før den detonerer. 
-M27 IAR: Ingen ændring. Den M27 er en tungere udgave af M416, giver det en god all-round ydelse selvom det har dårligere på farten.
-RPK-74m: Reduceret indledende rekyl og lodrette rekyl. Den RPK-74m er en mere stabil fyring platform end den tilsvarende M27, selvom det mangler M27 har højere brand.
-M249: Tilføjet en indledende rekyl. Den M249 er den hurtigste fyring bælte fodret LMG, giver det overlegen undertrykkende og skader evner. Den indledende rekyl gør det lidt sværere at løbe og skyde, samtidig med at ringe samlede indvirkning på ydelsen.
-Type-88: Let forhøjet den indledende rekyl, reduceret næseparti drift. Det Type88 fyrer den langsomste af de mellemstore kaliber LMGs, men hvad den mangler i hastigheden af ​​brand det gør op for i styrbarhed.
-PKP: Reduceret rekyl men har tilføjet en lille indledende rekyl, øget skader ved max rækkevidde. Det Pecheneg har en tung lodret rekyl med en hårdtslående runde og lidt drift, hvilket gør det fremragende på vedvarende brand.
-M60: Reduceret indledende rekyl, øget skader på alle områder. Den M60 har en meget lav ild, der gør det til det mest kontrollerbare med den kraftige 7.62x51mm runde.
-M240B: Tilføjet en indledende rekyl, øget skader på alle områder. Den hurtigste fyring medie MG, det M240 har en betydelig mundkurv kick og drift, der gør alt, hvad magt vanskelige at styre.
-QBB-95: Reduceret samlede rekyl, men øget snude drift og indledende rekyl. Den QBB-95 bør nu sparke hårdere, men bosætte sig i fuld auto brand bedre, kombineret med bullpup hofte branden bonus det gør QBB-95 en meget mobil LMG.
-MG36: Tilføjet en indledende rekyl. De MG36 brande på en hurtig 750rpm og gør en god middelvej mellem styrbarhed af et klip LMG og vedvarende ildkraft et bælte fodret LMG.
-870: Ingen ændring. Den 870 er en populær og meget effektivt våben.
-DAO-12: reduceret det samlede pellets affyret 12 til 9. DAO-12 har en høj magasin kapacitet med en langsom genindlæsning der gør det til en fast rundt shotgun.
M1014: Øget omfang af ild fra 200 max til 210 max. Reduceret det samlede pellets affyret 12 til 9. Den M1014 blev dårligere end i USAS12 og 870, skulle det nu være mere levedygtigt i CQB takket være en højere brand.
-S12k: Øget udvidet mag fra 8 runder til 10 runder. Reduceret det samlede pellets affyret 12 til 9. Den S12k større udvidede magasin, men langsommere af brand skal gøre det skiller sig ud mod M1014, mens DAO-12 har en højere kapacitet over alle, men en slowe reload.
-MK3A1: Øget magasin kapacitet til 8 og 12 for normal og udvidet mag hhv. Reduceret det samlede pellets affyret 12 til 9. Det MK3A1 har en lavere ROF end USAS12, giver det lidt mere ammunition gør dette til en kant vs USAS.
USAS-12: Øget indledende rekyl. Reduceret det samlede pellets affyret 12 til 9. Den USAS 12 har en højere ROF end andre haglgeværer, denne rekyl ændring bedre afbalancerer denne fordel og pellets balancere sin skade output.
-M4A1: Ingen ændring. Well-afrundet karabin med god hastighed af ild og kontrollerbare rekyl.
-M4: Øget vertikal rekyl, reduceret horisontal rekyl. Burst eneste M4 bør nu føle sig anderledes til sin automatiske søster, den reducerede horisontale rekyl understreger større kontrol, du har i burst brand.
-AKS-74U: Reduceret indledende rekyl og lodret rekyl. Den AKS-74u lave sats af brand er parret med stor styrbarhed. Den samlede stigning i vedvarende brand kontrol bør hjælpe denne karabin skiller sig ud, mens den første spark giver den karakter.
-SG553: Reduceret indledende rekyl og lodret rekyl. Det SG553 er en lavere sats for brand karabin med større styrbarhed end G36C. Ændringen initial rekyl i højere grad bør fremhæve denne forskel.
-A91: Ingen ændring. Den A91 høje rate af brand og bullpup fra hoften nøjagtighed opvejes af en dårlig styrbarhed på fuld auto.
-G36C: Reduceret indledende rekyl. Det G36C er et godt afrundet karabin med en mellemlang sats af ild og et medium rekyl. De 2 runde burst mode giver dette våben en kant ved mid-range.
-SCAR-H: Øget skader ved maksimal rækkevidde og øget max rækkevidde. Det SCAR-H affyrer en tungere rundt end alle andre karabiner, giver det bedre at stoppe strømmen på række på bekostning af en lav ild sats, der straffer det i CQB.
-G53: Reduceret rekyl og afdrift, viger tilbage for bosætte gange nu i lighed med andre karabiner. Den HK53 er en kort carbine med en masse indledende spark, men en stabil rekyl mønster og et medium skudhastigheden. De ændringer, giver det mere karakter i forhold til G36.
-QBZ-95B: Reduceret næseparti svaje, rekyl bosætte gange nu i lighed med andre karabiner. En bullpup som A91, den QBZ-95B er konstant på farten med en lavere ild til kontrollerbare skud på længere rækkevidde. Den indbyggede i foregrip er nu korrekt afspejles i våbnets statistik.
-AK-74m: Reduceret indledende rekyl og lodret rekyl. AK-74m ofre på brand indstillelig automatisk brand, blev den indledende rekyl negativt påvirker følelsen af ​​styrbarhed.
-M16A3: Ingen ændring. Den M16 (både A3 og A4) give et godt afrundet stabilt fyring platform med en høj andel af ild, som er relativt kontrolleres.
-M16A4: Øget vertikal rekyl, reduceret vandret rekyl. Burst eneste M16A4 bør nu føle sig anderledes til sin automatiske søster, den reducerede horisontale rekyl understreger større kontrol, du har i burst brand.
-M416: Ingen ændring. Den M416 er den midterste jorden AR, blander et medium rekyl og hastigheden af ​​brand.
AEK-971: Forøget indledende rekyl, reduceres rettet nøjagtighed lidt. Den AEK har en meget høj rate af brand, og også en stor mundkurv drift, der gør kontrollen vanskelig. Den lave indledende rekyl have en spiller til at dræbe, før våben svagheder sparket i mens reduceret nøjagtighed, fremhæver sin nært hold rolle.
-F2000: Reduceret lodret rekyl, steg zoomet nøjagtighed smule. Som en bullpup har F2000 en bonus til nøjagtighed på farten og fra hoften, mens den høje sats på brand ofre styrbarhed for mætning. De tidligere ændringer var en overreaktion, er dette en korrigerende opdatering.
-AN94: Reduceret lodret rekyl. Den AN94 på 2 runde burst mode er en utrolig præcis, men den lider af en lav ild på fuldautomatisk. Den rekyl i fuld auto er blevet reduceret noget for at opveje denne straf og gøre AN94 mere attraktiv.
-G3A3: Øget skader på alle områder, reducerede vertikale rekyl. Den G3A3 tunge rekyl og tunge runde modsvares af en lav ild og en lille magasin. Den G3A3 blev klart overgået på alle områder.
-KH2002: Ingen ændring. Den KH2002 er låst til briste brand, med en høj grad af ild og en stor mundkurv drift våben favoriserer præcise mid-range brand.
-L85A2: Øget nøjagtighed, reduceret næseparti drift. Den L85 adskiller sig fra andre bullpup stil Ars ved at have en lav ild, nøjagtighed og styrbarhed var for lav til at opveje antallet af branden.
-FAMAS: Den FAMAS kombinerer en ekstrem hastighed af ild med ekstrem rekyl gør det meget vanskeligt at bruge på noget andet end tæt kvartaler kamp. På grund af at opdatere begrænsninger, de FAMAS havde forskellige stats på alle 3 platforme. Den FAMAS er nu ens på alle platforme, og nu har den korrekte 25 runde magasin.
-PP2000: Reduceret oprindelige rekyl. Det PP2000 har en lavere ROF end andre PDWs og skulle styrbarhed for at være afbalanceret.
-UMP45: Reduceret nøjagtighed tab under fuld auto. De UMP45 hits hårdt og har en styrbar rekyl på bekostning af en tung første tilbageslag spark.
-MP7: Ingen ændring. Den MP7 har en meget lav rekyl og en høj næseparti drift, som favoriserer længere byger end P90.
-AS VAL: Øget vertikal rekyl, reduceres først skudt rekyl, reduceret nøjagtighed på farten. AS VAL affyrer en lang række, meget præcis, høj skade projektil, der favoriserer korte eller med en enkelt brand under stilstand. Mens stadig ganske godt fra hoften, vil AS VAL lide, hvis fyret, mens bevægelse og rettet.
-PDW-R: Reduceret indledende rekyl. Den PDW-R har en høj rekyl og fremmer brast brand, tilføjede indledende rekyl gjorde det mindre effektiv i små serier.
-P90: Reduceret oprindelige rekyl. Den P90 går ind for en løbetur og pistol spillestil med lange udbrud for at kontrollere næseparti drift, blev det indledende rekyl gør sprængning ineffektiv.
-PP-19: Let reduceret den indledende rekyl når der affyres, øget basen skader. PP-19 høje indledende rekyl var overstået straffer burst branden skulle være effektive på den lave skaden, høj kapacitet våben.

Scopes
-Ordnede 7x anvendelsesområde ikke zoome til den fulde 7x på alle våben.
Korrigeret for den M39 laser-syn, så det peger på anslagspunktet og flugter med dækningsområder når der er zoomet.
-Rettet en fejljusteret omfang kryds på G3A3 hjælp af riffelkikkert 6x.
-Fast PKA og PKA-S anvendelsesområde på M416 har swappet zoomniveauer.
-Den L96 Straight Pull bolt nu fungerer korrekt.
-De L96 ironsights er korrigeret for et klarere sigte billede og korrekt brug af integreret frontmonteret synet.
-Den L96 nu korrekt viser omfanget glimt, når du bruger 8x og 12x anvendelsesområder.
-Tweaked IRNV at være mere konsistent på tværs af alle niveauer.
-Rettet en rendering problem med IRNV opfattelse, når at tage skade.
-Tweaket IRNV zoom tidspunkter og omfang synlige områder for at være den samme på tværs af alle våben (nogle var hurtigere end andre).
-Ordnede QBU-88 snigskytte og L96 IRNV scopes at bruge den korrekte snigskytte netvasrk

Støtteben
-Den Nøjagtighed stigning og Recoil reduktion af støtteben er blevet væsentligt forbedret for rifler og karabiner.
-Den støtteben nu giver tilsvarende nøjagtighed og Recoil fordele, uanset om våbnet er fyret, mens sigter eller uden sigte for alle våben. Tidligere kun LMGs blev oparbejdet på denne måde. Dette gælder specielt forbedrer den hastighed, hvormed snigskytter kan gøre følge op shots, og giver også mulighed for effektiv unaimed undertrykkende ild med rifler og karabiner.
-Øget den hastighed, hvormed en støtteben er indsat, giver brugeren mulighed for at opnå støtteben bonus hurtigere efter Deploy er startet og tillader våben til at blive rettet i en langt kortere tid. Den hastighed er blevet forøget 40-50%, afhængigt af våbnet og animation.

HEAVY AKSLEN
-Vertical Recoil straf af Heavy Barrel er blevet reduceret. Den værdi er blevet ændret fra en global procent stigning til et våben bestemt værdi.
-En lille Hip Accuracy straf er blevet tilføjet til Heavy Barrel at repræsentere den ekstra vægt tilbehør, samt fokusere vedhæftet fil på nøjagtige mellemlang og lang rækkevidde brand. Den nøjagtige straf beløb er et våben bestemt værdi.
-Flere våben med lav standard bullet hastighed har nu deres bullet hastigheden øges, når Heavy Barrel udstyret.Dette er i kraft for A91, G3A3, AKS-74u, G36C, M4A1, SCAR-H, SG553, G53, og QBZ-95B.
-Heavy Barrel er nu også parret med Match runde, der øger den maksimale rækkevidde af våben. Minimum og maksimum skader er uændret, vil våben med Heavy Barrel være mere effektive i mellemområdet.
-Det ønskede Nøjagtighed bonus leveres af Heavy Barrel er blevet forøget. Dette vil øge effektiviteten af ​​Heavy Barrel for små brister, som det oprindeligt var hensigten.

IRNV FASTSAETTER
-Tweaked IRNV at være mere konsistent på tværs af alle niveauer.
-Rettet en rendering problem med IRNV opfattelse, når at tage skade.
-Tweaket IRNV zoom tidspunkter og omfang synlige områder for at være den samme på tværs af alle våben (nogle var hurtigere end andre).
-Ordnede QBU-88 snigskytte og L96 IRNV scopes at bruge den rigtige snigskytte netvasrk.

FOREGRIP
-Den Horisontale Sway reduktion er blevet ændret fra en global procent reduktion til et våben bestemt værdi reduktion. For de fleste pistoler betyder en meget lille ændring for pistoler, som har en stor horisontal rekyl ændringen er mere understation. De FAMAS og F2000, og AEK971 er mest sker, AK-74, M16 og M416 er næsten uændret.
-En lille lang række Rettet Accuracy straf er blevet føjet til foregrip. Spillere, der befinder sig generelt kæmper på mellemlang til lang rækkevidde vil måske ændre deres tilbehør, mens spillere kæmper i CQB vil gå stort set upåvirket. Ved at kombinere Foregrip med en lyddæmper eller en Heavy Barrel vil opveje denne sanktion.

Lasersigte 
-Hip Nøjagtighed bonus leveres af Laser Sight er blevet forøget. Nogle PDWs har haft deres Crouch og udsatte basere statistik justeret for at forhindre hip fyring er mere præcis end sigter ild når du bruger en laser syn.
-Den bonus er nu et våben bestemt værdi i stedet for en global procent, nogle pistoler modtage større eller mindre bonusser, selv om alle bonusser er bedre end de var tidligere.

SUPPRESSOR 
-Suppressor ikke længere reducerer den maksimale beskadigelse af et våben, når udstyret. I stedet Suppressor reducerer den minimale og maksimale rækkevidde af våben, gør den ideel til CQB og Stealth. Denne ændring vil gøre Suppressor lidt mere effektiv på lang rækkevidde, hvor kuglen drop og hastighed gør skud vanskelige allerede, og reducerer kraften i suppressor på mellemtone lidt.
-Den Suppressor har rekyl bonus forbliver uændret på et globalt fald på 10%. Dette er mindre end Flash Suppressor bonus for alle våben.
-Det Hip Nøjagtighed straf af Suppressor er blevet ændret fra et globalt procentdel til en per våben værdi. Generelt denne sanktion er højere nu, men ikke for alle våben. Konkret har de bælte LMGs og bolt snigskytter ikke have nogen yderligere hofte brand straf, da deres straf er allerede ved den højest mulige værdi.
-Nedsat den tilstræbte nøjagtighed bonus af Suppressor fra 50% til 25%. En Suppressor og Foregrip combo vil have samme nøjagtighed at et våben uden tilbehør, på straf værre Hip Fire nøjagtighed og rækkevidde, og med fordel af meget forbedret Stealth og reduceret rekyl.

FLASH SUPPRESSOR
-Flash Suppressor ikke længere reducerer nøjagtighed for Automatic Fire.
-Flash Suppressor nu også fungerer som en rekyl kompensator, reducere Vertical Recoil ved et våben bestemt værdi. Denne bonus er større end den bonus, som den Suppressor.
-En lille Hip Accuracy straf er blevet tilføjet til Flash Suppressor at repræsentere den ekstra vægt af tilbehøret. Den nøjagtige straf beløb er et våben bestemt værdi.

GADGETS
-Reduceret stedet gange på C4 og Claymore projektiler fra 30 til 15 sek.
-Tweaket kontrol og fysik for EOD bot til at forbedre sin håndtering og sigter kapaciteter.
-The Radio Beacon, mørtel, MAV, EOD bot, T-UGS, og SOFLAM bør nu være meget nemmere at implementere.
-MAV vil nu blive ødelagt, når der køres ind i en soldat eller vehikel ved høj hastighed. Det er stadig muligt at strategisk ofre din MAV på en soldat, og det vil blive ødelagt i processen.
-MAV nu korrekt dukker op i Kill Feed. Tidligere det simpelthen vises “dræbt.”
-MAV ikke længere kan anvendes som en elevator.
-Matchede bevægelsesføler sweep frekvens og rækkevidde på MAV til slæbebåde.
-Spillere vil ikke længere automatisk ind SOFLAM, MAV, og EOD bots efter at de er udstationeret.
-Spillerne kan nu bruge deres kniv til at ødelægge fjendens udstyr.
-C4 vil ikke længere være detonable efter en spiller respawns, hvis spilleren bliver genoplivet i 5 sekunder, at han stadig kan detonere sin C4.
-Spilleren kan nu have et maksimalt antal miner, som vil bestå efter spillerens død. Implementering af mere end det maksimale 6 miner vil fjerne en tidligere mine fra verden.
-Claymores lever nu op til 5 sekunder, efter en spiller dør, kan spilleren har en max 2 claymores plantet på samme tid.
-Claymores kan nu detonere fra køretøjer, og kan bruges til at deaktivere jeeps eller dræbe passagererne i lette jeeps. Claymores vil ikke gøre nogen skade på tunge køretøjer.
-Ammobags nu bo, indtil brugeren redeploys dem som Medkits.
-Ammobags forsyninger kugler hurtigere, men sprængstoffer forsyninger mere langsomt, især 40mm granater.
-Lidt reducerede den effektive blast radius af RPG, SMAW, og 40mm granat projektiler mod infanteri.
-Reduceret det samlede antal RPG og SMAW missiler transporteres 5-4. Spillere som ønsker flere raketter vil benytte den eksplosive spec.
-Lidt øget helbrede sats af Medical Crate.
-MAV nu også ned ved at trykke på Crouch Toggle nøglen. (PC)
-Det M224 Mortar kan ikke længere blive indsat i et område, der er ude af kampen for et andet hold som et hjem base eller andre beskyttede gyde.
-Tweaked M224 udgangssteder så spilleren vender i retning af mørtel, når han forlader.
-Mines, Claymores, C4 og andre deployerbare elementer vil nu kun blive vist på minimap når opdaget af en holdkammerat.

Team Deathmatch
-Rettet en fejl hvor spillerne ville gyde tæt på fjenden holdet i starten af ​​runden.
-Teheran Highway spilbare område er blevet fordoblet og er nu det samme som Squad Deathmatch sat op. Spawn punkter er blevet finjusteret, og en ekstra gyder zone er blevet tilføjet nord for gangbroen.
-Kharg Island har et nyt SpawN zone layout, sammen med en større spilbare område og nye cover objekter.Spawn punkter er også blevet finjusteret.
-Strike på Karkand gyder zoner er blevet finjusteret for at forbedre spiller flow. Spawn punkter er blevet finjusteret for at forbedre sikkerheden ved gydning.
-Sharqi Peninsula spawn zoner er blevet justeret for at optimere spiller bevægelse. Spawn punkter er blevet justeret, så spillerne gyde mere sikkert.
-Seine Crossing gyder zone opsætning er blevet forbedret. Der er en ny gyder zone ved at gyde mod nordvest med yderligere spawn points.
-Caspain Border spawn zoner er blevet sammenknebne lidt.

SQUAD Deathmatch
-Rettet en fejl hvor spillerne ville gyde tæt på fjenden holdet i starten af ​​runden.
-Damavand Peak layout og gyder zoner er blevet strammet for at mindske spredningen af ​​spillere på tværs af kortet
-Teheran Highway er nu udstyret med en ekstra gyder zone nord for gangbroen, sammen med sammenknebne spawn points.
-Noshahr Canals spawn zoner er blevet sammenknebne. Fjernet usikre spawn points i det nordøstlige hjørne, og i midten af ​​beholderen området mod sydvest.

Deaktivere Anti-aliasing på PS3 til at REDUCERE input lag
PlayStation 3 spillere kan nu slå anti-alias i menuen med valgmuligheder for at reducere input lag.

[collapse]

 

Du kan finde den originale “Non-Translated” her : Battlelog

Skrevet af

Skribent / Admin af PlayStationforum.dk – Elsker Gaming, og spiller alle typer spil, PS One var min første PS og PS4 er min seneste investering. Gaming er en god måde at slappe af på.

Er dette en god nyhed ?

0 0

2 Comments

  1. var det en hentydning 🙂

  2. Ja for helvede TFB.. se at komme igang istedet for at være asocial med dit MW3 😀

Glemt password

Indtast venligst dit brugernavn eller din e-mail adresse. Du vil modtage et link til at oprette en ny adgangskode via e-mail.

Optimized with PageSpeed Ninja

I følge EU lovgivning skal vi pr 1. September 2015 oplyse dig hvad cookies bruges til og kræves for at bruge sitet. flere informationer

For at få den bedste "Browsing oplevelse" og i henhold til EU Cookie loven skal alle website pr 1 september 2015 oplyse om brugen af cookies som det kræver for at have en konto.

Close