Forstil dig at du kan bestemme et valg resultat før det egentlig valg kommer , det er præcis det “” går ud på. har en plan, og det er at udrydde kriminaliteten , og på den måde sørge for at få overtalt folk til at stemme på ham i det nær forstående valg. Der er bare det i det at Bunny lord er en kanin mixede med et menneske. – Han ansætter Steve, og hans snigemorder venner, til at fjerne alt kriminalitet fra gaderne, så folk der i den sidste ende er i tvivl om hvem de skal stemme på , kommer til at frygte og på den måde automatisk stemmer på .

Not A Hero - Screen 1Som udgangs punkt vil man kun kunne styre Steve, men jo højere stemme procenter der er til BunnyLodrs fordel, jo bedre karakter får du, me nu er det ikke bare at udrydde kriminaliteten der giver stemmer man skal også sørge for at sabotere modstanderes valgkampagner, ved at ædelægge deres valg plakatter, og udrydde nogen af de forbryder syndikater de har beskyttelse af fra undergrunden. – Som i den sidste ende vil ende med mindre valgstemmer til modstanderne og flere til BunnyLord. Alt i alt skulle det meget gerne ende med at man ender som konge af selveste England ? – Det er vidst det man kalder korruption på højeste niveau, specielt fordi man ikke stemmer om en konge , som er en arvetitel som de fleste ved.

Not A Hero - banner

Spillet Not a Hero” er lavet af , som blandt andet også har stået bag “Shadow Warrior” som også står for at parodiere 80ernes action film, og ligeledes så er Not A Hero også et temmeligt useriøst spil, dog i mere 8bit format, med 2D platform perspektiv, men med en humor, der måske kan betragtes for at parodiere en aktuelt valg kampagne, hvor folk siger de vil fjerne kriminaliteten fra gaderne, men BunnyLord, gør det på en lidt anderledes måde, han handler før han taler, og på den måde sørge for at vinde stemmer på den måde. Betragt Steve som en Spindoctor der reagere frem for at agere, kort sagt handler frem for at snakke, og så kan bunnylord derved indirekte sende frygt ud til modstands kandidaterne.

Not A Hero - Screen 8

Spillet giver dig mulighed for at styre op til 9  af steves håndlangere , som åbnes efterhånden jo længere ind i spillet du kommer, de har alle forskellige evner som måske passer bedre til de missioner du nu er nået til, men de har også alle nogen svagheder,så du skal bare lære dem at kende, så du ved hvem du skal vælge inden den pågældende bane. Det er heldigvis frit hvem du vil vælge hvornår, når de er blevet åbnet op selvfølgelig.

Styringen er nem at gå til, og spillet i sig selv er ganske underholdende, og så er det den type spil man kan ligge fra sig uden at miste for meget fokus til næste gang man vil spille videre, spillet er som man kan se på screenshots 8 bit, men det skal ikke tage glæden for en , det gør bare spillet mere underholdende og sjovt, så vil du have et sjovt og hygsom spil , så køb “Not a Hero”

• Humoristisk tilgang til en valgkampagne
  • Nem at spille
  • Utal af måder at klare banerne på.